poniedziałek, 30 listopada 2015

Zioła po niemiecku

bazylia - Basilikum n czarnuszka - Schwarzkümmel m cząber - Bohnenkraut n estragon - Estragon m kminek - Kümmel m kolendra - Koriander m koper - Dill m koper ogrodowy - Dill m koper włoski - Fenchel m koperek - Dill m lawenda - Lavendel m lipa - Linde f lubczyk - Liebstöckel m lukrecja - Lakritze f majeranek - Majoran m mięta - Minze f mięta pieprzowa - Pfefferminze f ogórecznik lekarski - Borretsch m oregano - Oregano m oregano - wilder Majoran oregano - Origano m piołun - Wermut m podbiał - Huflattich m rozmaryn - Rosmarin m rumianek - Kamille f szałwia - Salbei m szałwia - Salbei f tymianek - Thymian m tymianek pospolity - Thymian m zioła prowansalskie - Kräuter der Provence

2 komentarze:

  1. Z pewnością znajomość tych słówek przyda mi się w samodzielnej nauce j. niemieckiego. Obecnie staram się przygotować do kursu niemieckiego w szkole językowej https://lincoln.edu.pl/ i powiem, że niemiecki nie jest w cale łatwym do opanowania językiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie zgłosiłam się przez portal https://www.carework.pl/praca/opieka-niemcy/ na specjalny kurs języka niemieckiego dla branży opiekuńczej. Zamierzam pracować w tym zawodzie za granicą, a taki ściśle związany z branżą kurs językowy na pewno podwyższy moje kwalifikacje zawodowe. Jestem bardzo ciekawa jak taki kurs przebiega.

    OdpowiedzUsuń